RSS

Weöres Sándor: Huszonnégy melódia – A kísértet dala

21 feb

Zúg az öreg erdő,
száll a fehér felhő,
összebújnak a vadak.
Itt benn a szívemben
mért üldözöl engem?
sohase bántottalak.

Jeges éjszakában
őz tiporja hátam,
cinke tépi a fülem,
bodzabokor-ágról
csorog rám a zápor,
nem adnak szállást nekem.

Hát ide vigyázzál,
ha te áznál fáznál
én nem küldenélek el,
adnék cipót lágyat,
jó száraz ruhákat,
mindenfélét ami kell.

Ha nem áznék fáznék,
mindig rád vigyáznék,
mint a nagy fehér falak.
Ó mért nézel úgy rám,
mért nem vagy jobb hozzám,
sohase bántottalak.

 
2 hozzászólás

Szerző: be 21/02/2010 hüvelyk Versek, Weöres Sándor

 

2 responses to “Weöres Sándor: Huszonnégy melódia – A kísértet dala

  1. Mezőgazdasági Könyvtár, könyvtáros

    17/12/2014 at 2:30 du.

    Kimaradt egy szó, egy fontos szó. A kötetben így van ez a sor: “mint a nagy fehér falak”

     
  2. hycry

    17/12/2014 at 3:08 du.

    javítottam, köszönöm 🙂

     

Hozzászólás