RSS

Tóth Éva: Teiresziász sirlamai

29 okt

Semmi nem idegen tőlem ami emberi vagy asszonyi,
mindent ami elviselhetetlen elviselni képes vagyok;
a szenvedés véges a képzelet határtalan
tetszés szerint idézhetem fel bármelyik behavazott poklot
bármelyik sóval bevetett mennyországomat.
Hallgathatnék akár mint tettem eddig többnyire,
mivel tudom mosolyom ölhet mint a kés
de mégse, mert mi haszna? Egemre tenyereltek.
Te változtasd meg élted. Én maradok mi voltam:
fegyelmezett kétségbeesés.

 
Hozzászólás

Szerző: be 29/10/2011 hüvelyk Tóth Éva, Versek

 

Vélemény, hozzászólás?

 
