RSS

Ijjas Tamás: Időjárás, szerelem és macska-egér játék

31 dec

Mikor tegnap szerelmes verset írtam,
beborult az ég, a könnyem eleredt,
dörgött a menny, a gyomrom görcsbe rándult,
rosszul lettem attól, hogy a következő sorban
le kell írnom: Szeretlek.
A papírt összegyűrtem, a macskának adtam játszani…
S bár most is írnék szemed tintájába mártott tollal
égszínkék szavakat, ha felhők nem takarnák papiros egemet…
Nem megy. Rossz az időjárás.
Így hát könnyem esője itat macskámnak újabb egeret.

 

Reklámok
 
5 hozzászólás

Szerző: be 31/12/2010 hüvelyk Ijjas Tamás, Versek

 

5 responses to “Ijjas Tamás: Időjárás, szerelem és macska-egér játék

  1. inani

    16/05/2012 at 12:16 de.

    Mikor tegnap szerelmes verset írtam….Az időjárás macska egér szerelem így kezdődik…

     
  2. inani

    16/05/2012 at 12:22 de.

    Mikor tegnap szerelmes verset írtam,
    beborult az ég, a könnyem eleredt,
    dörgött a menny, a gyomrom görcsbe rándult,
    rosszul lettem attól, hogy a következő sorban
    le kell írnom: Szeretlek!
    A papírt összegyűrtem, a macskának adtam játszani.
    S bár most is írnék szemed tintájába mártott tollal
    égszínkék szavakat, ha felhők nem takarnák papíros egemet.
    Nem megy. Rossz az időjárás.
    Így hát, könnyem esője itat, macskámnak újabb egeret.

     
  3. hycry

    16/05/2012 at 3:16 de.

    javítottam, köszönöm

     
  4. inani

    17/05/2012 at 8:49 du.

    Nincs mit 🙂

     
  5. inani

    17/05/2012 at 8:52 du.

    Egyik kedvenc versem tőle, de ajánlanám még a Kozmetikát, és a Tangó című versét is az oldaladra! 🙂 Azok is isteniek. 🙂

     

Vélemény, hozzászólás?

 
